(7 intermediate revisions by the same user not shown)
Line 1: Line 1:
 +
__NOTOC__
 
=Výzkumné zprávy=
 
=Výzkumné zprávy=
* [[:File:V18_Analyza_motivacnich_schemat.pdf|(V18) Analýza uplatňovaných motivačních schémat a modelů a jejich efektivity]] - Výzkumná zpráva je zaměřena na efektivitu motivačních schémat, která by svým působením byla schopna naplnit očekávání pro využití výkonové flexibility, bude v budoucnu klíčová. U drtivé většiny motivačních schémat však musíme akceptovat skutečnost, že si je zákazník svobodně volí. Daný způsob motivace pro něj musí být ekonomicky přínosný a charakterem svého odběrného místa musí být schopen se nastavené motivaci přizpůsobit.  
+
==2018==
 +
* [[Media:V18_Analyza_motivacnich_schemat.pdf|Analýza uplatňovaných motivačních schémat a modelů a jejich efektivity]] - Ve výzkumné zprávě je dokumentována průběžná rešerše používaných motivačních schémat ve vybraných zemích EU a mimo ni. Dále zpráva kategorizuje skupiny motivačních schémat, shrnuje vztah mezi motivačními schématy a standardními tržními mechanismy a identifikuje trhy pro uplatnění flexibility v prostředí ČR. Mimo iniciální rešerši jsou předpokládány aktualizace například pro zamezení ztráty kontaktu s novými tarify a motivačními schématy.
  
 
=Propagační materiály=
 
=Propagační materiály=
* [[:File:SecureFlexOverviewAssociateParners.pdf|SecureFlex - asociované partnerství]] - Informační leták určený pro potřeby asociovaného partnerství
+
* [[Media:SecureFlexOverviewAssociateParners.pdf|SecureFlex - asociované partnerství]] - Informační leták určený pro potřeby asociovaného partnerství
  
 
=Prezentace=
 
=Prezentace=

Latest revision as of 15:14, 26 March 2019

Výzkumné zprávy

2018

  • Analýza uplatňovaných motivačních schémat a modelů a jejich efektivity - Ve výzkumné zprávě je dokumentována průběžná rešerše používaných motivačních schémat ve vybraných zemích EU a mimo ni. Dále zpráva kategorizuje skupiny motivačních schémat, shrnuje vztah mezi motivačními schématy a standardními tržními mechanismy a identifikuje trhy pro uplatnění flexibility v prostředí ČR. Mimo iniciální rešerši jsou předpokládány aktualizace například pro zamezení ztráty kontaktu s novými tarify a motivačními schématy.

Propagační materiály

Prezentace